Paula ja Tiina

Storyn kysely myynnin tueksi

Kokeilu: Marimekko Mari-a osallisutui Paula Tyyskän vetämään “Kädet saveen, eikun SOMEEN” -valmennukseen. Valmennuksen tuloksena Mari-a:n Tiina rohkaistui kokeilemaan Instagram Storyn kyselytoimintoa osana myynnillistä kampanjaa. Kampanjan tuloksena kaikki Mari-an vihreät Umppu-maljakot menivät kaupaksi!

Ketkä kokeili: Marimekko Mari-a ja Paula Tyyskä

Kokeilun merkitys elinvoimaan ja osallisuuteen:

  • valmennus avasi konkreettisella tasolla miten somea voi hyödyntää liiketoiminnan edistämisessä
  • työpajassa päästiin know how -tasosta toimivampaan show how -tasoon
  • kyselyn testaaminen myyntikampanjassa toi myyntiä välittömästi, mikä innostaa paitsi kyseistä yritystä, niin myös muita yrityksiä hyödyntämään somea lisää
  • Paula Tyyskällä on mahdollisuus kehittää kokeilun pohjalta somevalmennuspalveluitaan entisestään
Siirry takaisin sivun alkuun