Storyn kysely myynnin tueksi
Kokeilu: Marimekko Mari-a osallisutui Paula Tyyskän vetämään “Kädet saveen, eikun SOMEEN” -valmennukseen. Valmennuksen tuloksena Mari-a:n Tiina rohkaistui kokeilemaan Instagram Storyn kyselytoimintoa osana myynnillistä kampanjaa. Kampanjan tuloksena kaikki Mari-an vihreät Umppu-maljakot menivät kaupaksi!
Ketkä kokeili: Marimekko Mari-a ja Paula Tyyskä
Kokeilun merkitys elinvoimaan ja osallisuuteen:
- valmennus avasi konkreettisella tasolla miten somea voi hyödyntää liiketoiminnan edistämisessä
- työpajassa päästiin know how -tasosta toimivampaan show how -tasoon
- kyselyn testaaminen myyntikampanjassa toi myyntiä välittömästi, mikä innostaa paitsi kyseistä yritystä, niin myös muita yrityksiä hyödyntämään somea lisää
- Paula Tyyskällä on mahdollisuus kehittää kokeilun pohjalta somevalmennuspalveluitaan entisestään