Rautakauppa Mehton työntekijät Tatu Tuohimetsän haastateltavana

Koiranruokapassi

Kokeilu: Rautakauppa Mehto suunnitteli myynnin tueksi koiranruokapassit. Suunnittelussa käytettiin Illustrator-kuvankäsittelyohjelmaa. Kokeiluun osallistui kahden sukupolven Mehtoja: Kirsi ja Iina. Passit kruunasi lennosta syntynyt iskulause “koirille, jotka eivät hauku Mehtoa.”

Ketkä kokeili: Rautakauppa Mehto

Kokeilun merkitys elinvoimaan ja osallisuuteen:

  • nuoren digiosaaminen pääsee osaksi yrityksen kehittämistä
  • nuori saa käytännön tason tukea ja ideoita digitaaliseen kehittämiseen Digikeskukselta
  • pieni ja konkreettinen ketterä kokeilu, jonka vaikutukset voidaan testata nopeasti
Siirry takaisin sivun alkuun