Näyttelyn mainokset
Kokeilu: Laura Koivumäki ja Tarja Gill järjestivät Viitasaaren kirjastolle yhteisnäyttelyn. “Täysillä” -näyttelyn mainokset syntyivät Tarja Gillin ja Saara Kanasen yhteistyöllä Digikeskuksella. Mainoksen suunnittelussa käytettiin Canva-sovellusta. Tekijät yllättyivät, kuinka nopeaa mainoksen suunnittelu oli. Mainos oli valmis noin tunnissa, kun tekijät olettivat siihen menevän pari viikkoa.
Ketkä kokeili: Tarja Gill ja Saara Kananen
Kokeilun merkitys elinvoimaan ja osallisuuteen:
- Näkyvästi markkinoidut kulttuuritapahtuman viestivät Viitasaaresta elinvoimaisena paikkakuntana ja lisäävät alueen vetovoimaa
- Canva-palvelun valmis pohja auttoi tekijöitä saamaan tyylikään ja houkuttelevan lopputuloksen
- mahdollisuus tehdä itse näyttävää graafista jälkeä ja saada kädenjälkensä esiin, edistää osallisuuden kokemusta